FAQ - Vanlige spørsmål

MIN KONTO

Jeg vil handle, men kan ikke se priser. Hva gjør jeg?

Lilly Nails er en grossist innen skjønnhetsbransjen og selger produkter av høy kvalitet til profesjonell bruk. 
For å handle produkter av Lilly Nails er du nødt til å laste opp et diplom, som beviser at du er utdannet terapeut.
Du er nødt til å ha godkjent diplom innen vipper, lash-/browlift eller negler. For å laste opp ditt diplom er du nødt til å lage en konto her: https://lillynails.no/customer/account/create/

Du kan kan laste opp flere diplomer på "mine sider" når du er innlogget. 

Når vi har sett gjennom og godkjent ditt diplom vil du få tilgang til du produktene du har mulighet til å handle. 

Hvis du er privatperson og vil handle hudpleieprodukter, mail oss på info@lillynailsnorge.no så hjelper vi deg.

 

Hvordan endrer jeg mailadressen min?

For å endre mailadresse eller brukernavn er du nødt til å kontakte oss på info@lillynailsnorge.no med din nåværende adresse, samt informere om hva du ønsker å endre til. 

 

Kan jeg låne bort min konto til andre?

Nei, din konto er personlig og skal ikke lånes bort til andre.

Dette er for å sikre at produkter man må ha en utdannelse for bruke ikke havner i feil hender, og foråsaker skade på utøver eller kunder. 

Alle er velkommene til å søke om en egen konto, og vi veileder gjerne kunder som ønsker å kjøpe produkter til riktig utdannelse slik at kompetansen som kreves i yrket og for produktkjøp oppfylles. 

 

Hvor lang tid tar det før mitt diplom blir godkjent?

Vi ser gjennom diplomer løpende. 

Når vi har sett gjennom og godkjent ditt diplom vil du få informasjon om dette på mail. Dersom du ikke har hørt fra oss innen to (2) virkedager, vennligst kontakt info@lillynailsnorge.no

 

 

UTDANNELSER / LILLY NAILS ACADEMY

Jeg er interessert i å ta en utdannelse, hva gjør jeg nå?

Så utrolig gøy! Du er hjertelig velkommen til å kontakte vår utdanningsansvarlig Anniken Kaufmann for mer informasjon. 

 

BESTILLING & BETALING

Jeg har fått feil vare, hva gjør jeg?

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre rutiner og service slik at feilplukk ikke skal skje.

Dersom du likevel har fått feil vare kan du sende en mail til info@lillynailsnorge.no med en beskrivelse av hva som er feil, så skal vi rette opp i dette så fort som mulig. 

 

Jeg vil reklamere en vare, hva gjør jeg?

Send mail til info@lillynailsnorge.no med beskrivelsen av feilen og orderenummer. Legg gjerne med bilde eller en film av skaden/feilen slik at vi kan kontrollere at reklamasjonen er gyldig. 

Vi sørger deretter for at du erstattes med en ny eller likedan vare, alternativt etterbetales.

 

FRAKT & LEVERING

Hvor er min bestilling?

Se etter en leveringsbekreftelse fra Bring i din mail. Husk å sjekke søpplepost. Har du ikke fått en leveringsbekreftelse, send en mail til info@lillynailsnorge.no så sporer vi din pakke.